Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Będzie kolorowo



Ogród został już lekko ujarzmiony, znalazłam więc chwil kilka na filcowanie.

Na początek niezbyt wiosenna kolorystyka, ale za to na wiosennym tle.



Kolczyki swym kształtem nieśmiało nawiązują do wiosny - są przecież znane w przyrodzie odmiany kwiatów w kolorze czarnym.




I jeszcze raz kwiatowy zestaw - tu już tylko czarna łodyżka.



Trochę tęczowo - pierwsza tęcza tej wiosny została przeze mnie odnotowana - etui na klucze. Przy pomocy dreda można je przymocować do rączki torebki, a wiadomo, że "po nitce do kłębka", czyli jak łatwo znaleźć klucze w damskiej torebce.






A na koniec prawdziwie wiosenny naszyjnik - z delikatnymi żyłkami jedwabiu.




Z zazdrością podglądam większe filcowe formy - może nie
mongolskie dywany, ale to tylko ze względu na towarzyszący przy ich tworzeniu aromat, ale słodkie wdzianka z pewnością. Zobaczyłam w pasmanterii fajne rączki do torby i bardzo powoli dojrzewam do takiego rękoczynu...

4 komentarze:

  1. Piękne to zdjęcie na brzozie! Dzisiejszy faworyt: etui na klucze! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka,zazdroszczę filcowania,chciałabym kiedyś spróbować.Ostatni naszyjnik bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłów w głowie mnóstwo, tylko czasu na ich realizację mało.
    Gosiu, a ja zachwycam się Twoimi akwarelami :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, są i filcaki:) Dzwonek na klucze super:)Dywanu nie będziesz robić ? Ooooooooo, szkoda;)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!