Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

wtorek, 7 maja 2013

Wcale nie smutny kolor blue


Wpadam na chwilkę, bo szkoda czasu na siedzenie przed komputerem w taką pogodę! Sponsorem dzisiejszego posta jest kolor niebieski - przynajmniej ja tak to widzę. Z uwagi na to, że moja fascynacja Etro nie przemija samoistnie, co więcej napotykam rzeczy, które z Etro mi się kojarzą, więc nie ma mocnych - przedstawiam sukienkę/tunikę inspirowaną wyszukanym niebieskim "etrowzorem".


 

Oczywiście mogło być lepiej, ale i tak jestem zadowolona.

A teraz zapchajdziury czyli slajdy z ogrodu :-)

Ulubione niezapominajki



I bratki
 

I fiołki


I tulipany
 



Oraz wiosenna zagadka - co to?


Pozdrawiam cieplutko!






7 komentarzy:

  1. Tunika fajna.
    A na ostatnim zdjęciu to szczypior po obcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuniczka śliczna tylko u mnie figury brak:) Zapraszam cię do przyłączenia się do akcji sadzenia kwiatów dla pszczół. Szczegóły na moim blogu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Etro to takze moi ulubiency. Tunika ze wszech miar udana,.zielone to szcypior ... tez mi sie tak wydaje.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna tuniczka. Wcale nie smutny ten kolor blue.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczypiorek )))))
    Kwiaty są piękne !
    Kolor niebieski - dlaczego u mnie taki ciemny wprawie czarny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej???? ja się zastanawiam jak Ty to ręka zrobiłas ;) piękna tunika i modelka wyglada w niej przepięknie
    a zdjęcie szczypiorku jest odjazdowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna tunika. Ech szkoda z nie mam takiej figury ... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!