Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

wtorek, 22 grudnia 2009

Idą święta...

Dziś podzielę się z zaglądającymi tutaj moją świąteczną tradycją - trwa ona już 11 lat! Jak ten czas szybko leci! Już wyjaśniam - od czasu do czasu, a raczej od okazji do okazji, składam literki czyli rymuję sobie. A teraz fanfary, bo oto moje tegoroczne świąteczne strofki:


Mróz tu i ówdzie diamenty rozrzucił

Zimowy krajobraz przed świętami wrócił

Świerki swe czuby w śnieżne czapy odziały

W kuchennym kącie moczą się migdały

Cynamon, pieprz i miód – tym pachną pierniki

Od słodkich wypieków puchną piekarniki

Serniki, keksy, torty i makowiec

Do marynaty wskoczył dziś jałowiec

Groch z kapustą, w pierogach zaś grzyby

Na swoją kolej czekają też ryby

Postny barszcz na zakwasie się kisi

Niejedna bombka na choince wisi

Choć o ozdoby spór ponoć trwa wieczny

Czy puszek waty jednak jest konieczny?

Czy „anielskie włosie” to dodatek na czasie?

Czy gwiazda czy czubek? – stoimy w impasie

Uroczo się maluje kolejnych świąt oprawa

Niech jej nie zburzy żadna pilna sprawa

Czego więc mam życzyć

Po świątecznym znoju?

Niczego innego

Świętego spokoju!




I tego właśnie wszystkim życzyć będę w te święta i na nadchodzący rok!
A teraz na szybko kilka ostatnich produkcji z Fabryki Świętego Mikołaja.
Brat bliźniak powyższego renifera


Biżuteria dla nastolatki z torebeczką


Szafran i czekolada (taca, serwetnik i pomocnik)


oraz skromna zakładka do książki


I to by było na tyle... Jutro zawita do nas choinka!





5 komentarzy:

  1. Witaj
    O życzeniach się już wypowiadałem, są jak zwykle świetne.
    Nie wiedziałem tylko, że takie ciekawostki jeszcze tworzysz :) Gratuluję i pozdrawiam.
    I jeszcze raz ... miłych i ciepłych Świąt w rodzinnym gronie :)
    Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też do niedawna nie wiedziałam, że potrafię robić takie rzeczy - sama jestem zdumiona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te prezenty są cudowne!! Podoba mi się absolutnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elle, dziękuję za komplementy. Prezenty na szczęście znalazły też uznanie u obdarowanych :-)
    P.S. Miło mieć pierwszego obserwatora :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te cudeńka w szafranie- zakładką też bym nie wzgardziła ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!