Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

czwartek, 17 czerwca 2010

Krok naprzód



Człowiek cały czas się uczy. Nie jest łatwo kiedy uczy się na własnych błędach. Tak jest z moim filcowaniem. I czasami jestem zadowolona bardziej, a czasami mniej. Ciągle podglądam i próbuję. Szukam inspiracji.
Po szybkim przeglądzie obowiązujących trendów donoszę iż:


Nadal modne są kwiaty jako dodatek do romantycznej kreacji






Tego lata koniecznie musisz mieć bluzkę w paski (jej pierwowzór sięga lat 30-tych i Coco Chanel) a do niej niezbędne są wyraziste akcenty




Jeśli nie lubisz kontrastów - bądź naturalna! Też będziesz modna!






Z ostatniego wisiora jestem szczególnie dumna - to krok naprzód w moim dążeniu ku lepszemu.

Miłośników hazardu zapraszam na moje candy - woreczek podarków czeka - losowanie 4 lipca!

8 komentarzy:

  1. Ale sliczne! Naprawde pelna jestem podziwu. Ja niestety umiem tylko filcowac kuleczki i z tych kuleczek costam produkuje. Ale to marne w porownaniu do Twoich cacuszek . :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior piękny, ale kwiatki są prześliczne. Wpadam w kompleksy. Głębokie. Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiaty przepiękne! Bardzo mi się podoba ich "wielokolorowość". Ale wisiorek na ostatnim zdjęciu zachwycił mnie chyba jeszcze bardziej. Jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni wisior przepiękny! Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieskromnie się przyznam, że sama siebie czasami podziwiam za to co wychodzi mi spod rąk! Jak podglądam filcowe cuda sama w głębokich kompleksach jestem, tylko w moim przypadku działa to mobilizująco. Podobnie jak Wasze komentarze - już mam w głowie kolejny projekt :-)) Dziękuję Wam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne broszki wisior kapitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wyszło rewelacyjnie!Kwiatki mają niezwykłe cieniowania i środki,a naszyjnik...to już sztuka!Rozwijasz się z dnia na dzień,tak trzymać.Taki bym na siebie chętnie założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiaty... :) Piękne środeczki im zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!