Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

czwartek, 13 grudnia 2012

Mróz


Dziś śnieg zaczął trzeszczeć pod butami - przyszedł mróz... A jak jest zimno, szale z wełnianej czesanki, sprawdzają się idealnie! Nie mogę się tylko zdecydować, który szal do mnie pasuje najbardziej. A może go jeszcze nie uturlałam? :-)
Przedstawiam małą zimową kolekcję.

Lawenda i miód



 wełna i jedwab/wool&silk/nunofelt


 Noc polarna


  wełna i jedwab/wool&silk/nunofelt



Mech i indygo


  wełna i jedwab/wool&silk/nunofelt




 Chiński smok


 wełna/bawełna/wool&cotton/nunofilc/nunofelt



Czasami ktoś mi pstryknie fotkę przy pracy 
- początki turlania
 
 
Chyba widać, że warsztaty mnie zainspirowały do eksperymentu :-) A słabo widać, że miejscami jest i różowa falbanka :-(
 
I zaległość, której nie mogłam wcześniej pokazać. Zupełnie nie w zimowym klimacie.

Mgła nad winnicą 
- nie pytajcie dlaczego, ale tak mi się właśnie kojarzy


  wełna i jedwab/wool&silk/nunofelt

 
Wełenka własnoręcznie farbowana.

Dużo zdjęć - mało słów. Zimno...
Czas zacząć myśleć o świętach :-) Jakieś propozycje do wigilijnego menu? :-)





5 komentarzy:

  1. Wełenka nad winnicą klasa! :-) Aż żałuję, że jej jedynej na żywo nie widziałam. A piękno pozostałych standardowo live jeszcze piękniejsze! Niech żałuje ten, kto musi poprzestać na podziwianiu zdjęć tylko.
    Szyszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja mnie te dwa ostatnie szczególnie przypadły do gustu chociaż wolałabym w tonacji czerwonej - ale nie dogodzi się każdemu. Pomysłowe i pięknie skomponowane. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. no smokiem jestem oczarowana ale i ostatni jest piekny ! i dale zadziwiasz mnie formą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie z formą może nie tak słabo, ale z czasem ciągle krucho - tyle by się chciało a dwóch rąk za mało ;-)
    Malwino - ja akurat za czerwienią nie przepadam, choć troszkę się złamałam i coś czerwonego się pojawi :-)
    Dziękuję Wam za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Jestem zachwycona tą formą wyrazu- cudo!
    :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!