Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

niedziela, 22 grudnia 2013

Rymy z serca płynące


Radiowa Trójka ma swojego "karpia", ja mam swoje rymy. Piszę je już dziś delektując się chrupiącymi, pachnącymi ciasteczkami. Jak na razie tylko one zeszły z listy przedświątecznych kulinarnych przygotowań, ale ja, jak u Barei, "proszę pana, zawsze zdanżam na czas" ;-)




Lniany obrus prasowałam
I te rymy poskładałam
Gdy znów gwiazdka świeci nad lasem
Pochylamy się nad mijającym czasem
Co w tym roku nas spotkało?
Czego było nam za mało?
Miłe chwile wspominamy
Gorsze na bok odkładamy
W przyszłość patrzymy z nadzieją
Do przeszłości oczy się śmieją
Przy świątecznym stole
Uśmiech niech zagości
Spełnienia tylu życzeń
Ile w karpiu ości!

A skoro za oknem zielono, czemu nie święta jak na Hawajach - w girlandach kwiatów?



Ja przewiduję bardzo kolorowe święta, a Wy? :-)



3 komentarze:

  1. Girlanda cudowna i barwna!
    Ja również na kolorowo - moja choinka w tym roku na pstrokato.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna girlanda:) Do wszystkiego:) Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kingo, Twoją świąteczną rymowankę czyta się cudnie (jak zwykle!), choinka urocza. Kolorowe święta? Kolory nieba zachęcają do skokrzystania ze "złotej godziny", więc możliwe, że jakieś świeżaki pojawią sie na moim fotoblogu... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!