Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

wtorek, 17 stycznia 2012

Konkurs trwa...

Dziękuję wszystkim, którzy już wysłali smsa, głosując tym samym na mój blog, biorący udział w konkursie Blog Roku 2011 i wyrażając uznanie dla moich prac.
Do konkursu, w kategorii Moje zainteresowania i pasje, zgłosiło się ponad 800 blogów!!! Na tę chwilę znajduję się w pierwszej 40-tce - to duże wyróżnienie!

Jeśli podoba Ci się moja filcowa kronika ze smakiem, a jeszcze nie wysłałeś smsa za jedyne 1,23zł - zrób to teraz! Głosowanie trwa tylko do czwartku 19 stycznia!!! Każdy głos jest na wagę złota!!!




Pięknie Wam dziękuję i filcować dalej obiecuję!!!

2 komentarze:

  1. Oczywiście ,że zagłosowałam:)Życzę powodzenia i myślę,że niebawem będę miała możliwość złożyć Ci gratulacje:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!