Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

czwartek, 13 maja 2010

Kwiatki z rabatki



Będzie krótko - obiecałam objawić naszyjnik, już teraz Szwagierki, więc oto i on.




I jeszcze jeden - na razie niczyj.




A skoro kwiatki to jeszcze rabatki. Po deszczu... Że tak sparodiuję lekko Maanam - jaki kraj taki maj...






Prawda, że cudne?

4 komentarze:

  1. Kwiatkowe naszyjniki przepiękne. Sama nie wiem, który podoba mi się bardziej, chyba pierwszy ze względu na kolorki.
    Ja jestem po prostu kwiatkoholiczką :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niczyj jeszcze ładniejszy niż szwagierki:)
    A w ogrodzie cudnie majowo. Piękne zdjęcie kwitnącej jabłonki z kroplą deszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! i te filcowe, i te rabatkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wiem, który ładniejszy :-)
    Kropla deszczu spływa po gałązce migdałka - deszcz i wiatr zabrały już wszystkie płatki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!