Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

środa, 28 lipca 2010

Aquarius



Po upałach nadeszła pora deszczowa. Nic mi się nie chce robić... Powstała tylko jedna nowa filcowa rzecz, utrzymana w aktualnym klimacie, można by rzec. Czekałam na odrobinę słońca, ale się doczekać nie mogłam, więc włączyłam sztuczne słońce i jakieś tam zdjęcie zrobiłam. Szal nazwałam Aquarius - kolorystyka utrzymana w odcieniach turkusu, dziurki zaś symbolizują pęcherzyki powietrza w morskiej głębinie.
Skoro Aquarius to obowiązkowo musical Hair - proponuję w tle uruchomić ten link.





A skoro Hair to "dzieci kwiaty", a skoro kwiaty to kilka ujęć z ogrodu (nie będę analizować toku mego rozumowania, bo mogłabym dojść do fatalnych wniosków)

Niebieskości



Łososie i róże





A na deser - deser. Deser przygotowało starsze dziecię, które za niecały miesiąc stanie się dorosłym - jak ten czas leci! Tarta bananowa - przepyszna!!! Mogę załatwić Wam przepis :-)




P.S. Zgłosiłam dwie moje prace do wakacyjnego konkursu Krainy Filcu. Będę wdzięczna za oddanie na nie głosu tu i tu.

5 komentarzy:

  1. Nie wiem jak Ty to robisz, ale kazda twoja kolejna praca podoba mi sie bardziej;)Szal jest sliczny i w pieknym turkusowym kolorze. A przepis na tarte to mysle,ze sie przyda i nie bede jedyna chetna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal piękny, moje kolorki zdecydowanie. Choć brakuje mi fotki całości. A na przepis to ja też jestem chętna. Poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny szal, bardzo ciekawe cieniowanie
    Plastusia ma rację, też bym chętnie rozłożony zobaczyła, żeby go móc podziwiać w pełnej krasie.

    Na perzepis jestem baaardzo chętna, bo ta tarta wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal poszedł był w świat, a inne fotki w podobnym układzie mam niestety i rzeczywiście na żadnej nie widać go w całej krasie... Obiecuję, że poprawię się w przyszłości, bo sama lubię dokładnie obejrzeć prace innych, choć z drugiej strony nie chcę zanudzać Was wieloma ujęciami tej samej rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok szal piękny, ale ja jako rasowy łakomczuch poproszę o przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!