Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

niedziela, 17 marca 2013

Żyj kolorowo


Kolorowa machina nabrała rozpędu i powstał kolejny barwny szal. Zieleń prędko się nie powtórzy, bo właśnie mi wyszła była. Bałam się, że mi jej zabraknie - zużyłam dosłownie co do ostatniego włoska!!! Wzory układałam kilka godzin, ale chyba warto było :-) 

A oto i on!






Detale - trochę błysku jeszcze nikomu nie zaszkodziło 




Szal miał swoją premierę na Carmen - nigdy dotąd nie byłam na operze. Po spektaklu nabrałam chęci na kolejne takie wrażenia - przepiękne arie, fantastyczna orkiestra, a do tego imponująca scenografia, kolorowe kostiumy i liczna obsada na scenie - to dzisiaj rzadkość. 

Na koniec, skoro tak kolorowo się zrobiło, propozycja kolorowej sałatki. Przepis pochodzi z książki Bożenny Mann - polecam.

Jeśli pod ręką mamy wędzonego łososia, awokado, mozzarellę i ziarna granatu oraz oliwę, sok z cytryny i koperek, to w 5 minut możemy wyczarować cudo, dodając jeszcze sól i pieprz do smaku.


W ten sposób milej nam upłynie czas oczekiwania na wiosnę :-)




12 komentarzy:

  1. Cudowny szal! Chcę takie umieć ;) a na Carmen też się wybieram, ja do Lublina :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal cudowny ,aż mnie zatkało z wrażenia. Jesteś niesamowita tak jak Twoje prace. Chylę czoła. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ja sobie wyobrażam jak się za Tobą babki oglądały:)Przyćmiłaś pewnie Habanerę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinga jestes stworzona do filcowania!!!!!Twoje pomysły sa po prostu fantastyczne i naprawdę swietnie zrobione...:)
    Buziaki :)
    Czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga szal fantastyczny, fantazyjny i finezyjny jak wszystkie Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal jest wprost urzekający,a te kilka godz. układania były bardzo twórcze i płodne więc myślę ,że po 100-kroc warte tej pracy,pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal jest wspaniały, mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyczny Majstersztyk ! Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny !!!!pomysł świetny, wykonanie - CUDO !!!!!! mistrzostwo świata.......gratuluję pomysłu, pracowitości....UKŁONY !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te witrażowe szale!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! masz rewelacyjne pomysły ! szal jest wprost obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, dziękuję :-) Wow, ile komplementów! Teraz się zastanawiam co dalej? Iść tą drogą czy szukać innej? Czy jak będą inne kolory nie będzie mdło w porównaniu z tymi kolorystycznymi wybrykami? :-) W każdym razie zieleń znów zamawiam, bo ogólnie bardzo ją lubię :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!