Archiwizowane tu RZECZY są wypadkową moich pomysłów i mojego GUSTU. Od jakiegoś czasu pochłania mnie pasja filcowania, więc są to głównie rękoczyny z czesanką, jedwabiem i filcem w tle. Z chęcią poznam opinię na ich temat, więc nie krępuj się i pozostaw tu swój komentarz!!!

piątek, 30 grudnia 2011

Piosenka jest dobra na wszystko

Po to wiążą słowo z dźwiękiem
Kompozytor i ten drugi
Żebyś nie był bez piosenki
Żebyś nigdy jej nie zgubił
Żebyś w sytuacji trudnej mógł lub mogła
Westchnąć z wdziękiem:
ŻYCIE CZASEM NIE JEST CUDNE
ALE PRZECIEŻ MAM PIOSENKĘ!

Jeremi Przybora

W świąteczny wieczór z przyjemnością obejrzałam spektakl Smuteczek czyli Ostatni Naiwni w reżyserii Macieja Stuhra. Jakże dziś brakuje tekstów, które mają sens i muzyki, która zapada w pamięci. Życie czasem nie jest cudne - Romeo nie czeka na dole, pryskają zmysły i zimy żal... Ale... nie budźcie mnie [...] po łące brodzę kwietnej, mam we śnie nogi świetne! Wesołe jest życie (staruszka) :-) Piosenka jest dobra na wszystko! Pamiętajcie o tym w nadchodzącym roku! :-)
A żeby zamknąć stary, pokażę jeszcze tegoroczne pomysły.


Coś dla Pani


Torba nunofilcowa, zdobiona skórzanymi różami i listkami


Coś dla Pana



Filcowo - jedwabny szal


Coś dla Domu

W stylu glamour - srebrzyste poduszki z koronkową aplikacją

Wspomnienie świątecznego piernika z Eugenią
(odsyłam do mojej legendy o Eugenii w
tym poście)



Frywolitkowe śnieżynki autorstwa cioci wśród świerkowych gałązek



Do zobaczenia w przyszłym roku!!! I pamiętajcie - piosenka jest dobra na wszystko! :-)


9 komentarzy:

  1. Torebka śliczności, a dekory ze skóry dodają jej niesamowitego uroku. Wszystkiego najlepszego Kingo w Nowym Roku! Serdeczności dla Ciebie i rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka bardzo elegancka, super ;))) ale musze Ci powiedzieć, że nawet kiedys sie zastanawiałam czy coś męskiego z filcu może powstać i stwierdziłam, że pewnie nie - i proszę jaką głupota się to okazało być ! szal jest świetny bardzo wytworny i kojarzy mi się bardzo elegancko Jesteś rewelacyjna w swoich wykonaniach ;)
    no i oczywiście życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ;))) zdrówka przede wszystkim bo o pomysły to Ty już nie powinnaś się martwić ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Za życzenia dziękuję, ta torebka jest cudowna! A i szal dla pana... hmmm , podoba mi się pomysł.
    Na razie poznałam filcowanie na sucho... wszystko przede mną!
    Życzę Tobie spokoju i ogromu pomysłów w Nowym Roku.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinia . Torebusia ze skórką- syper i tak jak lubię znaczy sie glamour.Frywolitka pozród zieleni cudo- Najlepsze zyczenia na Nowy Rok i w ogóle
    - Gaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrego Roku Kingo! Niech Ci się w nim filcuje najpiękniej każdy dzień:) Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka i szaliczek (trudno zrobić coś typowo męskiego - chciałam zrobić mężowi czapkę, ale wszystkie pomysły wydają się zbyt dziewczyńskie ;)). A ta ciocina frywolitkowa gwiazdeczka to mnie po prostu urzekła! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe życzenia, które z całego serca odwzajemniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nowym rokiem spełnienia marzeń torba fajna i zainspirowała mnie, bo mam sporo tzw resztek i już coś się w głowie kotłuje. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!